Dancing With The Stars

Dancing With The Stars Dancing With The Stars

  • 100
  • 347
The official Dancing with the Stars RU-tv channel. #DWTS

Видео

Sky Brown Intro Package
Sky Brown Intro PackageГод назад

Комментарии

  • We’re they supposed to be dancing?

  • So damn cringey. It's yalls fault she is still getting opportunities. A terrible person, regardless if she murdered her husband....

  • Lv it gd job you were amazing

  • Man ole joe is rotting in jail while carrol gets to be on this stupid show

  • LOL!!!!! 😆

  • Omfgggg why do people continue to think you can dance salsa to just any old music 😂😂😂😂

  • Sharna. 💕

  • AMAZING

  • This is like so good love the performance she really did PREFORM it and it looked amazing love the aditide

  • Ok she looks rly pretty in this but she is like super ˢᴹᴼᴸ compared to him

  • She had a bbl

  • I’m scared 👁👄👁

  • THE BEST👑

  • They look like siblings 😁😇🤷‍♀️

  • Well done Carole. It takes strength and courage to go out of your comfort and do something totally foreign to u. All in the name of keeping the plight of tigers in captivity in the public eye. If u want to help Carole and Big Cat Rescue end the private ownership (and abuse) of big cats and you live in the USA, please make the Call of the Wild. U can get more info on this at bigcatrescue.org/big-cat-act There will be no need for sanctuaries if there is no private ownership of big cats. No abuse and no need of rescuing. This is one thing each American citizen can do to help.

  • Ok so we see who trying to work n this whole thing! 😍

  • That was gorgeous! My favorite of the night. That an Jeanne Mais.

  • What kind of tango is this? Niki Minaj? Really?!!!

  • Why is this okay....

  • Awwwww she can dance too 👌😍😍😍

  • Sooooo good!!

  • That was fantastic!

  • Why she look like Bette Davis in “whatever happened to Baby Jane”?

  • A fews month ago, I found an Instagram Tool. This tool is very useful for Business Owner and only costs $3.

  • pfft, you call those dresses? i call 'em bedazzled bikinis.

  • Photos, Videos, or IGTV Downloader for Instagram and many more features. This app only costs $3.

  • Her facial expressions looks as if she's going to kill someone.....🤨🤔

  • Wtf kind of bizaro society are we living in when we dress up and parade around a woman who should be under investigation for the murder of her husband. This is some hunger games ish.

  • First eliminated please

  • El joker no se parece nadita Nadita

  • Oh I get it! She was just playin'. Stawp it Carole!!! 😂😂😂

  • PRICELESS SHE IS AMAZING JUST LOVE HER WOW !💪

  • Dude WHHATT is Joe Exotic thinkin when he hears “by the way Carole is doing dancing with the stars while you’re in prison” damn that’s gotta sting! 😬

  • we all know that she is gonna get to the end just because she is carole baskin

  • MY NAME JAREDCHRISS GOOD BEHAVIOR TO PEOPLE THE REST OF THE YEAR MY NAME JARED NICE MY NAME JAREDCHRISS NICE MY NAME JAREDCHRISS

  • When did the Paso turn into smiling like a Cheshire cat on crack with a flower crown flower child with the maturity of an actual child? Last I knew it was aggressive and powerful not "Daddy can you dance with me on your feet?" Those big goofy smiles were reminiscent of a 4 year old.

  • She's nuts and fed her husband to the tigers

  • Did anyone notice that he said Queen Jafar

  • Why would you humour this trash by putting her on your show?? Boycotting this show now...

    • Wish it was joe with a salsa dance

  • Why is Nellie still sexy AF?!?

  • I love her

  • when Nikki was on the show. Both seem so happy together, good luck Artem! ❤️

  • And the winner is...

  • “Be good and be lovable.” Then they immediately flash to Skai’s face as if we needed help figuring out who was the good and lovable one in this group. 🤓🤓

  • Gleb is a fine dancer but choreography isn’t his thing

  • Not Y'all supporting a ✨probable murderer✨ 🙄✋

  • So dancing with the stars has no morals

  • Cv

  • Why did trump cheat on Marla with a stone faced Epstein hooker?

  • omg why they dance tango with a nicki minaj song😭

  • Nelly on Dacing with the Stars, in a pair of 11's, dacing Salsa to his own song is what we needed this year.

  • She’s adorable 😍

  • Ok but like, I don’t think anyone cares about her dance. Bruno stole the show

  • I have officially seen it all. This is the definition of CRINGE.

  • Was the music supposed to be Salsa?

  • Yeah she killed it.. I mean her husband

  • 👍

  • I don't know her but she is gorgeous.

  • Didn't she kill her husband?

  • This is the trully best 2020 celebrity moment

  • Chris Watts is jealous

  • Awesome Jeannie but salsa and that song...... 🤦🏻‍♀️

  • Jeannie Mai!

  • I still love this video!

  • yall know she aint playing with them adults

  • I think Nelly is gonna improve immensely, just like Kel.

  • watch nev shove a women outside the bar. ru-tv.org/tv/%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE-KjbFjYGvdoI.html

  • She's not a skinny somebody and she's not afraid to move!

  • He's smile is so creepy.

  • She is horrible omg 🤦‍♀️

  • That’s not a salsa song. The dance doesn’t go with the music!!!

  • WOW! That dance was lit! 🔥

  • This was a bad idea

  • My name is shevaunwalker and I love you Dad it was so amazing

  • Omg this is actually really GOOD! Love NELLY 4eva!

  • Damn Jeanie i knew u got it in you. I'm here for this 💯

  • Was it just me that saw Peta in the audience or is that not her

  • I hoped someone screamed Guacamole, but nobody did 😔

  • 2028