Kimse Bilmez

Kimse Bilmez Kimse Bilmez

  • 334
  • 143 185 769

Видео

Kimse Bilmez 14. Bölüm
Kimse Bilmez 14. Bölüm2 дня назад
Kimse Bilmez 13. Bölüm
Kimse Bilmez 13. Bölüm9 дней назад
Kimse Bilmez 12. Bölüm
Kimse Bilmez 12. Bölüm16 дней назад
Kimse Bilmez 11. Bölüm
Kimse Bilmez 11. Bölüm23 дня назад
Kimse Bilmez 10. Bölüm
Kimse Bilmez 10. BölümМесяц назад

Комментарии

  • Trenddd

  • We need this episode with english substitle plezzzz

  • Çoc iyi bir dizi

  • zinep , pilot and ali are brothers

  • her kese salamlar bu serialdada gah barışırlar gah küsürler offfff .

  • 1:18:37 -> Кто-нибудь подскажет эту песню кто поёт?

  • ALSEV 😭😪😪ne algadim be😭

  • Duyqu Pilot. Ali Sevda .sevenler neçə neferik

  • Ya şu sevdada Ali'ye söylese gercegi Ali sevda için babasina birşey yapmazki bence

  • Ali ve sevda 💔😔😔😔😔😔

  • Sevdadan nefret edixorum alıcı kəndinə sevdirdi sora da ayrılaq deyir

  • Bu serialda get gedee kara sevdaya oxwayıre orda nihan qardawına göre sevdiyinen ayrıldı burda sevdaa eyni.mövzular artıq olmasın.......

  • İyi oldu merte afferin pilot

  • Benim gibi bölümden bir bok anlayamanlar +1

  • اوکار واقهن نفرت انگز است

  • Yeah the girl is their sister that’s why the boss keeps her away, he doesn’t want the brothers to find her and probably the motive that keeps Ali away from pilot, after all he up bring the girl and is afraid not to loose her

  • Tuçe ölsün, uyqarda baş daşı olsun.. Amin

  • Pilot'u seviyorum galiba🥰

  • UYGAR İNTİKAMINI ALMAK İÇİN KURTBUY İN KIZINI ÖLDÜRECEK BENCE

  • Ban kactim Ezgi kouvladi ama yakalayamadi😁😁😁😁😁

  • Tugce sen çooox kötü birisin zorla kendini sevdiriyorsun

  • Pilot sen olmasan bu kinonuda marağı yoxdu.............

  • از اویگار متنفرم 🤬🤬🤬🤬🤬

  • 😍❤🇰🇿

  • Yani duygu buzdolabı gibisin be tuğçe o mektubu nerden bulmuş

  • Ama olmaz ki böyle pilot iyi biri onu kırmayın

  • Bu Adam vedat sevda şey süledi aşk mayak biskubat öyle süledin hocasi gelise seni ödeyecek ya öyle işte bitte gitte

  • metotxmete rodis ikneba dadet

  • Sevilay

  • ya çok tatlılar

  • Bu Adam vedat çok bir kötü sevda istiyoru ama olamaz Hocasi envedin oh kadar

  • Sen onu seversin o başkasını sever çok acı ya

  • Tuğçe'nin işi sevenleri ayırmak

  • Meni zeherledileer demek yerne Pilot deseydin ..bu Sevdayi hec semedim getdide

  • Sinani dövmuşlerdi noldu peki hic dövulmus hali yok sapasaglam eve geldi

  • Savn pilot and dugu

  • Yaaa bunlar çok güzel cift

  • uyqarı görəndə darıxıram vallah 😏çəkirəm

  • Her aşk bitmek için başlar.

  • Tuğçeeeee Oldurecem seni duypil i nasil ayirirsin +1 herkes begensin tugce vurulacak tokat sayisini bilelim

  • Pilot haksız

  • Meteni sevməyə n 1like

  • Abi been kanaliniza abone oldum sizdə olun

  • Kəs ki pilot qardaşım olaydi

  • Pilotu seven 1like

  • Sonunda pilot takaci sülalesini kesdi

  • بيلوت شغلته ينصح وما يطبق😹💔.

  • Çok iyi film

  • Şarkının adı baharda kuşlar gibi yardım etdimse +1

  • #english subtitles plzz

  • Bu zeynep ali ve pilotun kiz kardesi cika bilir, demədi deməyin

  • Diizilerdeki herkeste bu Cafe ye gidiyor 🤣🤣🤣🤣🤣

  • Pilot ❤❤❤Hudaverdi sevənlər

  • Hangisi daha çok yakışıyor Pilot duygu Ali sevda Pilot ve duygu begeni 😊 Ali ve sevda yorum 💞

  • senarist pilotla ali artık kardeş olduklarını öğrensin

  • Kimse bilmez ve heryerde sen beni deli eti bi bülüm mutlu oluyoruz diğer bölüm hüsran yaaa

  • Tuğrul babayi ben çox ama çooooooooooooooooooox sevdim ya cox tatlıyaaaaa

  • zeynep kurt beyin kizi deyil .

  • Keremcen esta genial este capitulo cok teşekuderin gürüsürüz

  • Dizilerde en sevmedigim şey boşu boşuna suyu açık bırakmak gerçektede sevmiyorum.

  • Bittikde fotoğraf geliyor ya orada Sevda, Ali, Uygarın fotoğrafı var. Neden Pilotun fotoğrafı yoktur?

  • Ali pilot cokk guzeller.

  • Por favor pueden traducirla en español muchas gracias

  • Tuğçe sevdadan daha güzel diyenler

  • Севда пожалуйста уйди с кино !!!!!!!! Sevda get burden!!!!!!!!!!!!

  • Pilot Duygu aşkı favorim

  • ali nerden haber aliyo acaba 🤔🤔

  • İçim yandı allahım😑

  • Yazık pilot😭

  • Yaa Tuğçe yakışıklı ama yanlış birine aşık olduğun be kızım

  • Bu diziye duyqu pilot için bakanlar burdamı🤗🤗❤️

  • Bu dizini muziklarida gozal

  • Hayır pilot hayirrrr

  • Duygu ćok egoist

  • This series has achieved tremendous results. This is the story of an ordinary man, a man who is devoted to his religion, his family.For the first time in a long time, Turkish television shows a man who loves God .I live in America and here people love and praise God.If you don't respect your religion you can't respect yourself .

  • Классный сериал.очень хорошо снять фильм

  • Niy hep Ali ve sevda uzuluyor birazda Duygu ve pilot uzulsun 💔😡😡😡

  • Ali Sevdani sevanlar Gul

  • Pilot Duyguni sevanlar Gul

  • What the stupid!!!!Sevda How much a person can be naive and stupid to accept such force and abusing from the person who is behated by her. She simply could tell the truth and asks Ali to forgive her Dad... This secret will be discover regardless during the show and we all will see how Ali will forgive Sevda's father. God damn the writer of this show.

  • Sizi çooooook seviyorumm

  • Yapılırmı be duyguuu ;(

  • Kardeşim, Tuğçe doğru olanı yaptı. Duygu egosunu tatminden başka bir şey yapmıyordu. Ayrıca bunlar sadece birer dizi karakteri. Veletler gelsin sövsün diye yapılmış bir şey değil. Seviyesiz yorumlar yapmayın.

  • Duyguyı sevenler

  • Pilota acidim yaaa insanim oyle bir sevgilisi olsa hiç başkasina bakarmi be.Bana katilan kaç kişi var?❣️

  • ya bi amcası ôldû, bi duyun var anlamadım bu bölümü

  • Ask diye birsey yoktur hepsi yalan dolan bence sadece filimlerde oluyor ne yaziki

  • Ya 14 bölüm 2 fragmanında Hüdaverdi Aliye pilotmu senin kardeşin? sordu Alide evet dedi 14 bölümde yoktu

    • Evet hüdavərdi dediki Ali hocam sən kardeşini bulmaya gitdin gəldin Pilot abi kurtardi.Pilot abimi senin kardeşin dedi Ama tabikide Ali hayır Hüdavərdi dedi

  • Sevdanin rolu cox axmag bir giz rolu.bu gederde olmazki bu zamanda.sacma😠

  • Ayni kara sevda dizisini yapmişlar

  • Duygunun kanlı beyaz elbisesi, eczaneye gidince birden tertemiz oluverdi.. bunlar az dikkat edin yaa sene 2019 🙄

  • Sinanla Zeynep çok yakışıyorlar bırakın şu yavrucaklari yaa

  • tuğçe tam bir O***** ÇO****

  • Bu kızda hep ara bozan yılan rolleri oynuyor pilotun boyun ağız hareketleri çok itici

  • Sevda sevda deyil bir satqin etibarsiz qehbedi gunde birininqucaqina qirir artiq nifret ediyorum sebrim qalmir.

  • Pilot ve duyguya bayiliyorum :) Ama lütfen aliyle sevdanin ASK sahneleri cok olmasin..izlerken bayiyo ..ASK dizisine cevirmeyin....pilotun aksiyon sahneleri cok olsun

  • Cok guzellll😘😘😘

  • Kimse yara bandı olarak kullanılmayı hak etmiyo😖😖

  • Yazık yaaa pilot a

  • evet bende duyqu ve pılotu sevıyorun