Breakfast Club Power 105.1 FM

Breakfast Club Power 105.1 FM Breakfast Club Power 105.1 FM

  • 3 728
  • 1 490 128 415
The Breakfast Club Power 105.1 - The World's Most Dangerous Morning Show
Listen: 6am - 10am
Listen: 7am - 10am Saturdays
Twitter: @Power1051
Twitter: @BreakfastClubAM

Видео

What Is The Breakfast Club?
What Is The Breakfast Club?2 дня назад

Комментарии

  • I get why people don’t like politicians but I think our president should have political theory knowledge at least on an academic level I think it’s important to understand the sociology, psychology, and philosophy regarding political theory.

  • It's so good to see this side of Fantasia and to hear her speak

  • It’s not KFC fault if someone eats one of these everyday.

  • 🗑🗑🗑🗑🗑

  • You cant join a crooked system and make it straight you become crooked with it

  • Fat Joe would not talk about the Cuban Link beef no matter how hard CTG and Envy tried.

  • Fat Joe is that Uncle who has experienced so many random situations in life and has the craziest stories to tell! Yet you want to hear it all and some more🤣

  • Why does Charla have to make everything "gay"?

  • bro wtf is hit maker young berg???

  • Um, I see that he’s getting it in 🍆💦 with 3sums & all, but I’ve got a question. Who is Dave East?🤔🤷🏽‍♀️

  • 🙌🏼🙌🏼🙌🏼🙌🏼🙌🏼👍👍👍👍👍

  • For real, what the hell is wrong with Angela Yee, there is a VERY big difference between playing in make up and wearing makeup, so stop acting like your dumb and dont get what Charlamagne was saying. "ARE YOU DUMB!?" (Remy Ma voice)

  • U

  • This Fraud ass mf'er. What's up with the breakfast club lately?

  • He is going to have to go into. Witness protection once he gets out he's going to have to remove all those tattoos on his face

  • Loc left too many funny what happened stories in my mind🤣🤣

  • I got a Popeyes from kfc 😂. Trippin

  • STOOPID!

  • Treyway looks like Nikki husband

  • Joe's beard shits on the Boosie Fade

  • Love him bringing up Nicki ❤️❤️❤️

  • So the breakfast club talking about 69 snitching (telling what he said on the stand) ain’t snitching?

  • Now Fat Joe know he should’ve brung his own face rag lol...

  • 69 portrayed an gangster imagine to sell records, I'm not surprised. Everyone so quick to call him a snitch like you would do 50 years for some shit you ain't do. I'll be telling too. They tried to kill him.

  • BLASREMY

  • How TD they trademark "tuh" that's a fucking noise you make LMAOOOO

  • I’ve been watching the BC for a loooong time and I have to finally ask; Am I the only one who thinks Angela Yee is terrible at this? Seriously. She never knows any details and offer NO legitimacy to any of the conversations. Am I just hating or nah?.?

  • If 69 drops a album it’ll go platinum because white kids don’t care about some street code and everyone else will be curious about what he has to say about all of this

  • SHARPTON MUST BE INSANE WE AIN'T VOTING FOR RACIST ASS DEMOCRATS NEXT

  • 🤣🤣 East told dat hoe her shot trash mid stroke pulled out went in on the buddy dat hoe got salty🤣🤣

  • Kanye and Eminem should do an album titled “Uptight A$$Hole”

  • Finally, real talk from a really Dude!!!

  • I love Charlemagne's laugh

  • Cthgod spittin facts

  • Uncle TATE...PREEEEAAACCCHHHH!!!!

  • The Breakfast Club has become a Democrat propaganda tool

  • "what do you MEAN?????? its the PERFECT blend of SWEET & SLATY"..............SIKEEEEEE its a fucking heart attack + diabetes waiting to happen !! EAT HEALTHIER PEOPLE this is coming from a person who used to be Fat

  • After trial 👌🏿👌🏿

  • How we going to win picking losing candidates🤷🏽‍♀️ looking like us (ADOS) doesn’t mean they working for us.

  • I like Chanel better when she was at the front Desk at Rob’s show’s. She needs an exorcism of some sort, a rude awakening, and usually that happens after watching themselves after a rant that only makes this child look like an absolute moron! She’ll be in rehab in no time, or maybe not, who knows but whatI I do know, although I don’t wish bad things upon her, however , it seems that when you do bad, “ like Gramma daisy says you go down down down, and if you say good things and do good things you go up up up! “ . I personally wish her soul well, and hope someday sooner than later she snaps out of that spell!. Im not a fan but I still wish her well!

  • Been following on gashi since 2014, finally he blew up! Well deserved. Just hope he sticks to his own Sound, like he always has!

  • His freestyle was actually pretty good in my opinion

  • Promote your perversions !

  • 21:00 😂😂😂😂😂😂

  • Maybe your right Yee? This is a combination of Rosco Chicken and Waffles, I'm surprise they didn't come out with a waffle chicken sandwich.

  • *test my gangsta* 1 and a half yrs later he telling on everyone

  • The way he talking, I wouldn't be surprised if he bring Akademiks name up

  • They should use his interview from here on his case.

  • I said it before and I'll say it again: TBC is comprised of a bunch of morons, Charlemagne being the biggest one.

  • Listen to the message, regardless who the messenger is. Just sayin'

  • Damn Envy you mad for him lol a Gospel Album 💯🤣🤣🤣🤣

  • “Who shot ya” playin in the background... LOVE IT

  • Legend💞✊💯 #terrorsquad🐐 #restinpowerbigpun🙏🕊 great interview..

  • 🤢

  • I'm also completely against "Groupism". I agree with Blacks coming together as a group to rebuild themselves, but as a mostly Black guy myself who doesn't relate to Black culture at all, and I succeed by making my own decisions, this Groupism business won't work for me. I've been done with Black people trying to force me to be how they want me to be a long time ago. If Blacks weren't so quick to exclude people just because the person isn't exactly how they'd like him/her to be, it wouldn't be this way.

  • Swiss: We communicated CTG: Y'all talked? My face😕

  • Charlamagne why da hell you playing short sound bites? 45:35 Then you ask someone to make an informed comment about it? where is the logic? What kind of journalism is this? oh that's right Breakfast Club is just a talk show, key word "talk". Nothing professional about that huh, when you have a large audience your responsibility to provide meaningful and well planned out content goes up especially when you are discussing something so important as race relations, politics etc... Charlamagne the God? more like Charlemagne the Ego!

  • I just got diabetes from clicking on this video

  • SHARPTON STOP LYING WE WERE NEVER KIDNAPPED FROM AFRICA FOOL WE ARE HOME AMERICA IS OUR ANCESTRAL HOME L DAMN GATEKEEPIN ASS STOP LYIN FOR YO SLAVE MASSA

  • YOOO no lie I never new young burg was hitmaker

  • Dam Dave East never heard the Pun when the girls started tripping he made the other girl eat her out while he smashed it from behind. SMH

  • Couldn't agree more 42:30 - 42:40

  • Yoo how many of us back here down memory lane after hearing todays mess.

  • All of you would sign with Cohen if he offered you a contract tomorrow. Lol. 😂😂😂😂

  • 5:30 LMFAO haha did somebody just fart

  • 35:25 50 beef with joe and Ja... thank me later 🌊 free max b by the way owwww

  • This is like the combination of MacDonald McGriddles sausage, egg & cheese in between 2 pancakes patties, bacon, eggs and cheese in between 2 pancake patties, ham egg & cheese in between 2 pancake patties chicken in between 2 pancake patties.

  • Some one come test my gangster 😂🤔🤦🏾‍♂️

  • 🔥🔥

  • "Ninety Nine more n" 😂

  • You can be a poor king#💓👍

  • She is so smart and well spoken, I want to be as knowledgeable about her about politics and racial issues.

  • What matters.. is your character...#💓

  • And mothafuckas gonna be eating it too

  • This nigga honorary talking about "my organization". GTFOH!!!

  • Can Uncle Ruckus even get hard??

  • Why is Charlemagne so purposely combative? Geez! He always has to go against everything that Yee and Envy say. Man, they’re patient!

  • Hot sauce ain't working this time CUT THE DAMN CHECK YOU OWE Or you are DONE!!

  • Damn tells how much they care for yall . plus yall like some damn hyenas fightting over a dead chixken 😆 😆 😆

  • I heard 6ix9ine told on Kevin Hart cheating on his wife too.

  • When they said Richmond and then Norfolk I was oh shit that's definitely Virginia it just seems like kfc trying to compete with Popeyes let me take a drive to Norfolk lol and the Luther really is an actual sandwich Luther vandross used to get them at baseball games and I think the place still makes them kfc is not the first to do this I learned about the sandwich after Luther passed not through boondocks there is waaaaayyyy worse food/drinks out there

  • THE JOEY CRACK PODCAST - SET IT UP!!!!

  • HE'S A WHOLE WANNA BE!! Lol BUT HE'S GANGSTA? 😂😫 He's a CULTURE VULTURE clown!🤯🗣

  • That was a very good interview

  • Bruh. Theyre a fast food comapny. Wth?!?!you want them to ahve quinoa salds or some ish😂🤣🤣🤣😂

  • “AYE MAN... niggas make choices”

  • That sandwich looks good asf

  • Angela stop

  • Damn.. just checked out 2 of his joints on his page.. he got the juice 💪🏾🔥

  • Man mothafuck Al Sharpton....

  • “I let my nuts hang, I let my nuts hang.” I remember this interview and cringed all the way through it. That’s what he kept saying in the interview. So ignorant acting like he sooo tough.

  • Fast food isnt meant to be eaten daily. Ppl dont realize this unfortunately.

  • Charlemagne was on point

  • If anyone here is facing life in prison, you’ll be singing 🎤 like a bird... most of these “gangsters”.,, would snitch too., Samy the bull snitched on everyone, including his Boss... “Street Brothers Snitch”

  • My brother Gashi this man is real 👑 humble

  • Great interview love fan

  • So 69 doesn't expect to make music after he's released right?

  • Discipline and Priorities💓👍

  • The Luther!

  • Free 69