Budget Blazer PRE RUNNER TUBE BUMPERS REVEALED!!! (Time For HIGHER JUMPS)

Опубликовано:
Give Dollar Shave Club a try Today!!! Click the link!
www.dollarshaveclub.com/streetspeed717
The 2019 GRAND SPORT GIVEAWAY IS LIVE!!! Go to www.inshanedesigns.com/ or click the link! Every $5 spent is an entry! Good luck!
Thanks to Lakey Inspired for the vlog music!
soundcloud.com/lakeyinspired

Комментарии

  • Blazer needs a off roading suspension 💯🔥

  • Can I work for you ? I’d be the best employee ever !

  • Time for LS SWAP

  • Looks great man

  • You should ride with me to jump it... no way !! Lol

  • Fuck dollar shave club

  • It looks like your got rear ended into another person in front of you and your bumpers fell off so you went to the junk yard and welded on the first piece of metal you found... Not a fan I was expecting something alot more aggressive like a jeep bumper

  • Thank you Shane. That interior is giving me anxiety

  • Don't be a total clown & wash the steering wheel!

  • Blazer looks badass

  • That was a pussy jump for 1 😂 and you pay for me to come out ill launch. That blazer at 70 i live in ny hmu

  • Jesus look at that muddy interior! ;)

  • You need to get your hands on a new GMC syclone!!!

  • paint the rust on the frame

  • Mike use some por - 15 to paint the rusted parts.

  • Take off the the bug shield

  • He’s a fabricator

  • I was going to order a black keytag but they're not up anymore will they be back in stock?

  • Think about getting the blazer rhino lined 🤷🏼‍♂️

  • Sorry to say it but I don’t like the rear bumper

  • Am I the only person that looked at the welds on the front bumper and looked at it like wow the Wilds are so inconsistent if I couldn't make it look better than that I would have ran a grinder crossed it after I got done plus I definitely would have kept off the ends the back bumper I don't care for

  • Mike you lazy sod, clean the inside of your truck! The inside is dirtier than the outside. Kudos to Shane for cleaning the seat. lol.

  • Love the front, the back is a little too flat for my taste. Mike, for the love of God, wash the mud off the Tahoe!!

  • That looks awful and super wimpy.

  • I saw the sweet YELLOW RAM just before you got to the blazer and was hoping you traded for it.

  • Clean the steering wheel Bro WTF😄?

  • Will you please take that ugly trailer hitch off.

  • Happy 420 Bro!😜

  • You should get an after market steering wheel for the blazer

  • That bumper looks great as well as the rear

  • 5:23 4Runner gang where you at?

  • Love the channel just orderd the neon green reversible hoodie and key chain awesome stuff thanks

  • I just entered the contest OK got a key chain. All I could afford at the moment, don't think I'll win but atleast I'll was able to support a great channel and got a cool keychain to boot. I hope I don't win because those Steelers colors would bring shame on me for being a Browns fan. Lol

  • The holes are called lightening holes. They make it lighter and stronger. I'm still wondering where the Vette is.

  • That looks weak as hell and like shit

  • Those bumpers are sick!! Really really like those

  • bumpers should of been bigger more aggressive

  • Shoutout Curtis for reppin my school w the UD sweatshirt

  • I think Shane is right to clean the seats!!! Even a budget build needs a little love. And say no to butt disease!

  • Clean out that mud?

  • I do brush my teeth in the shower lmao

  • at 4:10.... the vw in the back

  • Will give $250 for Curtis!

  • This fucking bumper is ugly as fuck you destroy the blazer

  • I received the dollar shave club for XMAS from my father in law and the razor blades suck.

  • Is the carrado still around?

  • Please take off the bug deflector

  • Clean the truck!!!!!

  • By the time my Silverado got the ready lift rock crawler / prerunner bumper was just over 2,000$ had to drill out the frame (original can never go back on now) cut wheel wells and relocate windshield reservoir with different reservoir looks sick but.... so does yours

  • Now you just need a real suspension so you don't snap your spine and put your girlfriend in a body cast when you jump stuff.

  • Clean that thing

  • More mud with the blazer

  • Show your girlfriend in the videos

  • What the fuck those welds are TRASH - Wow! That'll be spotted by anyone with brain from a mile away. You get what you pay for

  • Your gf has to jump with you💯

  • It's called "dimple die" the little circles in the rear bumper lolol

  • It don't look good with the bent up front fenders & the rust you should spend just a little more & get that body work done on it make it look like a fine 2 door TaHoe should look like

  • Thumbs up for the bulldogs

  • That truck looked good at one point. Not so much anymore.

  • Not too sure about that rear bumper 😬

  • My son says his vett going to replace are wagon lol 😂 if he doesn’t win I’ll need another job to get him one ☝️ lol cool video

  • Still waiting on those flip hoodie says when he get ennough orders I guess lol

  • I'm a fan of the front skid plate but I hate the back bumper I'm sorry

  • Should've done this to a 1996-2002 4runner, way more capable than the blazer and has been proven to be 10x more reliable. I mean they run those suckers for half a million miles no problem.

  • Got to see my first 720s today man those cars are alot smaller than they come across on camera.

  • Lamborghini doors

  • Mike the shave club sponsorship might be more effective if it looked like you used the products lol.

  • Held together with bubble gum

  • Good thing they were cheap they look cheap

  • Hey buddy! The circles on the back bumper are called gussets I believe. Love the blazer!

  • Wow that dollar shave club stuff looks really nice, can any of it make me not look like a fucking 12 year old?

  • Need some nice shocks so you dont bottom out so easy lol

  • There’s a rust free obs pre runner up in Indiana’s Facebook market place. Has a kinds of goodies for $13,000, nitrous ,fuel cell, cage, shocks, prerunner fenders, and it’s black.😂🤔

  • why not 2 front racing seats mike since the driver seat broke already

  • Gotta pick up the "ORAL STARTER KIT" for the wifey

  • The front of that thing looks awful u ruined the whole classic Chevy trunk front end.

  • I watched all of these build videos and now i own 93 k2500, thanks streetspeed

  • Take the bug guard off the hood

  • I'm budget building my 2003 Sierra 2500 HD crew cab 8100 allison transmission 4x4 ect I need a front bumber like that .....

  • I can fab up that exact bumper and have it powder coated for $200 max more around $120

  • Dollar shave club for life

  • anyone else see someone getting mikes old vette camo wrap on a c6 in the background??

  • wash the blazer pls

  • Next put a cold air intake and headers.

  • It so dirty

  • Clean your Chevy blazer

  • Drive the Raptor 700r too

  • Clean the Blazer 😂😂😂😂

  • That’s not a bad deal for that setup. I wish I lived closer so he could fabricate me a custom crash bar for my Veloster.

  • Do yall still sell the tattered thin blue line window stickers?

  • Body mouldings need to go. Fix rockers. Rhino line from body line down.

  • Looks awesome!

  • Every video is still kinda the same. A car or blazer and Shane’s.

  • Looks like shit with the mud and rust. Lol.

  • Fuck the shave club

  • Those circles are called dimple dies Mike...

  • Is it just me or did it look like the wrap was coming off the Corvette underneath the wing?

  • I absolutely love dollar shave club

  • That bumper is too expensive and the ends of the top tubing should be capped off but whatev🤷🏻‍♂️

  • No more thumbs up until you clean the damn interior of the blazer. I can't stand seeing all that mud on the steering wheel.