Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 169. Bölüm

Опубликовано: 27 окт 2020
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 169. Bölüm Özeti:
Hızır Çakırbeyli, hayatının en büyük sınavını canından çok sevdiği yeğeni Alpaslan’la verir. Başına buyruk yaptığı baskınlar yüzünden yeğenini masadan kovan Hızır Reis, bununla yetinmeyip aileden de kovar. Akıl hocalığını yapan Şahin Ağa’nın yol vermesiyle hayatında yeni bir sayfa açan Alpaslan, aklının yanına bir de bilek gücünü katar. Teyzesi Ceylan Çakırbeyli’yi de karşısına alan Alpaslan, intikam ateşiyle yanarak düşmanlarının karşısına çıkmaya hazırdır. Mafya babalığı yaparak mazlumun, güçsüzün ve düşkünün yanında olmak için Çakırbeyli soyadını geride bırakan Alpaslan’ın önündeki en büyük engel ise Korkmazlardır. Bu uğurda yeni bir ekip kuran Alpaslan’nın büyük silahı ise Kubilay olacaktır. Tüm masaya savaş açan Yaman Korkmaz’ın şimdiki durağı ise Haşmet Façalı olur. Façalı’nın evine giden Yaman Korkmaz, tehditlerini havada savurur. Hızır Reis ise düşmanın sinsi planlarına karşı kendi planlarını devreye sokmaya hazırdır.
Eşkıya Dünyaya Olmaz Kanalından Öneriler
Eşkıya Dünyaya Olmaz Bölümleri İçin Tıklayın
bit.ly/2HVjRzZ
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz En Sevilen Sahneler İçin Tıklayın
bit.ly/36J1Or8
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Efsane Sahneler İçin Tıklayın
bit.ly/33CdZUC
Kuruluş Osman Full Bölümler İçin Tıklayın
bit.ly/36DYLQX
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz RU-tv Kanalına Abone Olmak İçin; bit.ly/2uzVwcw
atv Resmi RU-tv Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN

Комментарии

  • Albaslan bacigim

  • Kubilay 100% maştağalıdı

  • Bu kayada çok bikdirdi zirt basi evladim kaya yeteryaaa dizi sanki kayadan gidiyor bikdirmayin adami soydùreceksiniz kayanida hepsinideee

  • Yaman korkmazın yanındakı uzun saclı sakallı cakal( polat alemdarı arkadan biçaklayan caycısı

  • Way salak Bahar babasi yasinda bu hizir hic sevmedim bahari

  • Alp arslan iste boyle olamalı sın boylece öne git ama amcaları nı incitme sana yakışamaz

  • Behzat dideme sesleniyor!! Dido bi elmada bana at la 🤣🤣🤣🤣

  • Ceylana yanlış yapma Reiss

  • Görüntü kalitesi çok iyi

  • Mesut un bubaa demesine hastayım ya

  • haşmetin kızı filme renk katacak galiba

  • İlerde Alparslan ve Didem aşk yaşarsa şaşırmam...

  • Ulan Şahin Ağa keşke benim yanımda olsaydı...

  • super

  • Sivaslı Zaferden xəbəri olan varmı?

  • Sahin aga mohtesem aktyor oyunu

  • herkese hav hav ömüre miyav miyav slslslsls

  • Fahri baba noldu

  • Alpaslana bu rol çok yakıştı böyle devam etmeli bence en büyük alpaslan olmalı 👍

  • Kişi abamsan tekinim

  • memleketteki bütün güzel kadınları diziye toplamışsınız. Bir kaç tanesi de çirkin olsun be. Bir az doğal olun. Diziden çok güzellik yarışmasına benziyor. Diğer bir husus da her sezon Hızıra bir güzel kadın aşık oluyor. Adamı yordunuz.

  • Bu hizirda kiz kadin konusunda isin suyunu çikardi iyice,baharmidir son baharmidir nedir buda süluk gibi yapişdi.Valla varsa yoksa yinede Alpaslan👏

  • Ömür Didemden daha genc gözüküyo

  • lütfen ilyas la ömürün sahnesi getirin bide onları ayırmayın ayrılırsa reytingler düşer

  • 33:45 te çalan müzik nedir

  • Şu tipi ilyas ve behzata bayılıyom. Ya çok iyiler ♥😂😂

  • selamlar olsun.💪👍

  • Bu nedir arkadaş masa bütün ciddiyetini kaybetmiş durumda.Eski bölümleri açıp izliyorum sıkıntıdan.Eskiya dünya hükümdar olmazı basindan beri izliyorum ve şimdiki zamanı beni hayli üzüyor net bir kalitesizlik var filimde mesela Hızır çakırbeyli masada daha etkin olmalı bence önceki bölümlerde ticaret ten konusuluyodu şimdi dizi bütün anlamını yitirmiş.

    • vereceksek verelim dediği kayıp tipi olsa çok iyi olur

  • Ne vizyonsuz hırsızlık lan bu sjsk saat çalıyolar

  • Fahriyyə necə babaannesin?Alparslanla getmədin?Nədən korkdun?

  • 1:53:22 bir anda gelen Sylar(Heroes) düşüncesi, çık aklımdan. Beşiri her gördüğümde Sylar aklıma gelecek bu ne şimdi ya :D

    • Ne reklam izlettiniz 5 on değil 50 tane reklâm

  • Şükürler olsun Tekin bugün de BABAsız kalmadı 😂

  • lütfen ilyas la ömürün sahnesi getirin bide onları ayırmayın ayrılırsa reytingler düşer

  • AZƏRBAYCANNAN İZLİYƏN!!!

  • Alparslan öne çıktı nihayet,dizi reyting rekorları kıracak🤙

  • Alparslan mafyamısın be bu karizma ne😎😂😂

  • 19:00 dakikadaki şarkı ismi nedir?

    • Vaybe ben sizi sadece oyuncu zannediyordum ilginç bir hayat ama öyle olsa kulaktan kulağa duyulurdu

  • 49:07 çalan müzik ne

    • @doire aintu ne diyorsun

    • Bu doğru değil siz sadece oyuncusunuz

  • Şu Emine'nin diziden çıkmasının vakti gelmedimi artık sıkmaya başladı

    • Hızır reis yeniden sahalarda 😄

  • Yahu şu tipiye kör bi kurşun isabet etsin artık yaaaa. Ömrümü yedi benim🤦‍♂️

  • 27:23 dkdaki araba anahtarları şeklindeki çakmaklar süpermişşş

  • Ya agacım yeter be ben artık kadın sahnelerine el olarak erkeklerin sahnelerini de geçiyorum hatta kurtlar vadisi deki elif gibi tipiyi sürekli geçiyorum. İlyasın dediği kayıp vereceksek verelim dediği kayıp tipi olsa çok iyi olur

    • 🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷

  • Altyazı var evet

  • Şu Emine'nin diziden çıkmasının vakti gelmedimi artık sıkmaya başladı

  • AlpASLAN BABA !!

    • Hızırın karşısına kim çıkarsa çıksın bi Meryem Çakırbeyli etmiyor.

  • Ne reklam izlettiniz 5 on değil 50 tane reklâm

  • Bu qız gormemiş vurulub Alpalana

    • Aye Bu Korkmazlar ne siqan adamdilar ordan burdan soyurlar ele

  • Polat Alemdar geliyor.

  • Kardeşim ben sizinle dost olmak istiyorum sadece ama ben dizi oyunculuk falan yapmam bir kere öyle bir yeteneğim yok ben herkesle dost olurum sıkıntı yok

  • havalandı

  • Bu doğru değil siz sadece oyuncusunuz

  • Vaybe ben sizi sadece oyuncu zannediyordum ilginç bir hayat ama öyle olsa kulaktan kulağa duyulurdu

  • Hızır reis yeniden sahalarda 😄

  • dava adamı ama zampara bana birilerini hatırlattı

  • Алпаслан баба💪👍🇺🇿🙋‍♂️

  • Gor cakir ne gunune qalibsa evden qovurlar artiq

  • 🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷

  • Eşkıya dünyaya hükümdar olmaz şimdi level atladi bence zaten bir numaraydı, inşallah senaristler alparslani kısa tutmaz liderlikte ,,teşekkürler

  • Sonun Duz elemeyibler Yaman Korkmaz Elini qolunu sallaya sallaya gelir Masadakilarin Basina Silah dayayir

    • Edhoda har sey sacma oluyor kadinlar hesab soruyor erkeklar kadinlardek lofi uzatiyor bu ne demak

  • Aye Bu Korkmazlar ne siqan adamdilar ordan burdan soyurlar ele

    • Ulan senyaro hep ayni simdi ceylan ask rasklarina start verdi

  • Hızırın karşısına kim çıkarsa çıksın bi Meryem Çakırbeyli etmiyor.

  • Herkese hav hav ömür gelince miyav 😂 ulan behsat seviyorum seni

  • 22222222222222222

  • 2:11:35 kubinin e onu indirme bunu indirme deyişi ve ve sahneye girişi efso olmuş

  • 20.00 ay laçın şarkısı ağlatdı.

  • Bu Şahin ağa Lezzetdi sözler deyir Duvarda Resmin olmaz ama Alemde İsmin olur 👏👏👏

  • Ceylana yazık senaristler vaz geçin bu Hızır kadın sevdalarindan bu aşk mecaraleriya aşk dizileriya dönüyor

  • Alparslan yakışmadı liderlik çocuk gibi ayni emeğinize sağlık güzel bi dizi toprağım malatya dan selam

  • Alparslana Ünaldan 15 milyard dollar, yüzlərlə əmlak qalmadımı? Məkan axtarır, qalacaq yer axtarırlar ona

  • herşey iyide altyazıları kim yazmışsa yanlış yazmış

  • Maraglidi super 🇦🇿🇹🇷

  • Şahin ağanın konuşmalarına hayranm,çok etkilendim. Vallahi buyuk adam👍👍❤❤👍👍👏👏🙏

  • Ulan senyaro hep ayni simdi ceylan ask rasklarina start verdi

  • Edhoda har sey sacma oluyor kadinlar hesab soruyor erkeklar kadinlardek lofi uzatiyor bu ne demak

  • Alpaslan ile ilyas aynı yaştalarmış gerçek hayatta

  • Tipi ya adamım

  • Merhaba arkadaşlar, Beatlerimi ve Rap şarkılarımı paylaştığım kanalıma abone olur musunuz? Teşekkürler ❤️❤️❤️❤️

  • Umarım haşmetin kızı çabuk gebertirler yoksa bu dizinin başına bela olur vır vır vır

  • Turkiyede baba olmak 2x2 bekleyin turkiye yarin geliyorum baba olmaya

  • CAPTIONS?!

  • zümrütevler mahal

    • Hızır ceylanı aldatırsa alparslana hızırı mi öldürtecek ahahah bende diyorum bu ceylan niye mutlu alparslan mafya oldu diye 😂😂

  • Alpaslan

  • Efsanee

  • EfsNee

  • Ya bu tipi öldürüyo beni gülmekten.geleni geçeni boğuyo anladım.şimdide hızır abiye diyo hızır ben ablamı boğayım neden diyo kadın sıkıntıdan ölcek bari boğayımda kurtulsun diyo:)))))

  • Yamanin babasi Abuzer yamanda erdal)

  • Nakadar saçma olmuş ölürüm tavrı koşmaca ilyas reyiz oda benim abimdiyemedi kız arkadaşı için evden kovdu bide koruma yaptı abisini vuran kadına bu kadar saçma olamaz

  • Eşkiya dünyaya hükümdar olmaz 171 bölüm fragmanı

  • Alparslan baba hec olmamiş, baba ne ya??

  • Fahri babadan bir xəbər

  • Şu kaya da sankı Bülent gibi hain sanki

  • Eskiya dunyaya hukumdar olmaz 170Polat

  • Dünya kadar bütçe vurdulu kırdığı filmlere harcanıyorum yazık adam öldürmenin delikanlılık diye ozendirilmesi oysaki bizim sanli tarihimizde okadar film çekilecek güçlü bir tarihimiz varki gençliğimize çocuklarımıza örnek olsun geçmişini bilmeyen geleceginui göremez özellikle bütün filmler yasiddet yada bati kültürü kimin kiminle yattigi belli mayan yasak ilişkileri anlatiyor ülkemizdeki aile kültürünü yok etmeye çalışıyorsunuz aslinda devletin bu dizilerin oynstilmasina izin vermemesi gerekir diye dusunuyorum

  • Bu Didemi sevdim 10 numara kız Alpaslanın gelecekteki avratı..

  • Hızır ceylanı aldatırsa alparslana hızırı mi öldürtecek ahahah bende diyorum bu ceylan niye mutlu alparslan mafya oldu diye 😂😂

  • Bu serialda baş rol bilinmir. Alpaslan nə edirsə, gözün üstə qaşın var deyən yoxdu. Çox yer verilir, Alpaslan. Belə getsə seriala baxmaycam

    • @gioyu comi hər nə

    • Alparslan

  • Ceylan haksız sayılmaz ya alparslan gerçektende çok akıllıydı kendini böyle heba mi edecek

  • Alpasaln

  • ⭐AlpArslan⭐Çakırbeyli⭐

  • Alparslan Çakırbeyli⭐⭐⭐⭐⭐