Fortnite - High Stakes Returns

Опубликовано: 14 мар 2019
Suit up... High Stakes has returned to Fortnite! Play the Getaway LTM, complete new challenges and unlock new rewards including the Jewel Llama Backblings. Plus, the Wild Card Outfit is back in the shop with the new Wild Card Wrap Bundle.
Instagram: instagram.com/fortnite/
Twitter: twitter.com/FortniteGame
Facebook: facebook.com/FortniteGame/
Learn More: www.epicgames.com/fortnite/en-US/

Комментарии

  • 00:10 ... Loot lake... EDIT: i forgot to put more captions Lol

  • they should give the og getaway players a nother style for him

  • I knew Wild Card had to come back some day... WHY EPIC

  • I got this skin

  • ♠️♥️♦️♣️

  • I love the wild card skin

  • Please it so epic see this Please add some selectable colour styles for laguna skin for e.g as its outfit is red add some colour like blue, gold silver really everyone would buy it and will be great for making combos

  • Plz bring back food fight Edit:Take out team rumble. I miss food fight

  • Can u get Middle East servers in season 8 because I'm doing no damage and I'm fighting people that have lower ping they have like 30 and I have 100 sometimes 200 or 300 plz get mes

  • Ya'll should make a non-building mode

  • Can you add Zombies in fortnite creative?That would be cool!

  • Who Else Got All The Stuff From Both Times It Was Out

  • Fix the voice chat issue on mobile please.

  • I have a question why won’t my Xbox account merge to my mobile account that gets me mad

  • I want to play fortnite on Samsung s3 neo but I cant Can someone help me

  • Epic games can you put fortnite for Samsung galaxy j3 because I wanna play it on my phone

  • Can you put a crying emote in the item shop

  • Dose high stakes have stakes?

  • XBOX LIVE CODE GIVEAWAY! just go to mixer/crunkcow to enter!

  • I want the burnout to come back

  • Can you add a confirm screen to when you are buying something so you dont accidently purchase it

  • vous pouvez metres sur option changer de viseur

  • Epic games can I trade one of my epic emotes for take the L please I would be really happy.

  • Epic Games can you please bring FortNite on PS3 😄

  • Hey i want help!!!!!! If someone can help me playing fortnite. My name in game is: Areeb.R Plz reply.

  • THANK YOU SO MUCH FOR RETURNING MY FAVORITE LTM AGAIN I HAVE BEEN COMMENTING ALOT THANK U DO MUCH

  • Fortnite pls in creative misle guidle

  • Bring tears to my eyes

  • Fortnite could u bring the bunny skins back? It’s almost Easter/April there my fav skins keep on the great wok

  • This is the most recent video so I just wanted to say that you should add a lazer rifle. I’m not saying a zapatron but a sniper with an aiming lazer on it so people know that your aiming at them so it’s fair. And I would say a body shot would be 99 and headshot a 160

  • Add Howard the alien dance to Fortnite

  • Like if all smgs, mini guns, and turrets should be removed, and the pickaxes should be ten instead of twenty.

  • Hey fortnite,why you don't put etapa forma buildings?,like they Wood or the metal

  • Libera essa merda pra Motorola

  • I want the dark vanguard to come to back to store

  • Epic let me get something strate fortnite is a great game it's a game I've always dreamed of playing but the new stuff you've added is actually making the game boring the players a just fine the way they are but the guns items and game mechanics aren't fortnite is dying and people want stuff back just like I do but you guys aren't listening people are begging for the return of the old dusty,factories,flush factory,greasy grove,double pump,drum gun,the old pump damage that used to do like 250 damage,the old sub machine guns Everything good in the game but you guys keep adding things no one likes so please epic we the fortnite players ask to make the game fun again thank you.

  • FIX BLANK HIT MARKERS LIKE EPIC R U STUPID HOWW R THEY STILL IN THE GAME

  • Epic can you please set out a update for mobile players auto fire to be more responsive

  • tonight Brin back ghoul trooper with ghoul ranger now

  • Dear Epic games,So far what Iv’e liked in Fortnite history is the Infinity gauntlet mode.I luv it so much.IF and when you get the chance can It plz return to the lobby. I hav skins and all but I never got to be Thanos ever so plz do If you can- Sincerely Jahi El

  • Add a new bundle pls

  • Can you pls do double pump gamemode

  • Fortnite I keep playing getaway challenge need I so mad I can't get two red and white I was rage 😬😬😬😬😬😬

  • My pump done 40 in the head Fix your guns epic 😠

  • We want Server for the Middle East

  • All videos reach a million views, well we want servers

  • Who ever made fortnite please stop it my mum

  • Poner en creativo la casa del PC de Oasis ostentoso

  • AMEISING

  • Fortnite please add something like the haymaker from bo3 or a uzi with a very high fire rate and 20 dmg i guess

  • Hey get Back greasy groove

  • Please make a 1v1 streamer only tournament

  • What if camp fires when they go out you could pay 100 wood to light it back?

  • Can you make a skin like saiki

  • nahn alearab nueani min mushakilih albanq wanarju

  • We want Arabic servers💔💔💔💔💔

  • REMOVE THE REMIEREZ DEFULT PLZ RIGHT NOW

  • Can y’all bring one shot on Saturday

  • Nerf the pickaxe epic

  • Can you put soccer skins in the item shop#💯

  • Hi fortnite can you put the getaway back in the game

  • Ummm The C4 is gone tho!

  • Like if they should add a sniper shotgun

  • Thank you epic games for made fortnite it's the best game and my favorite game

  • # fornite Infinix note 5

  • # fortnite

  • Epik gams : I have two accounts and I have wonderful characters and I want to compensate please.

  • Please remove the infantry rifle epic❤️👌❤️❤️💯🔥

  • Quando vai lançar para o xbox 360?

  • fortnite podrian porfavor hacer que ikonik y scenario vuelvan? plis :3

  • Fortnite can we have more pickaxes i will bye a stick with tooletpaper on it for 1,000 v bucks

  • Remove the damn rpg

  • Can someone a epic add me the google form wont work @Toxicllama662

  • Yessssssssss!!!!♥️♣️♦️♠️💎👑

  • What do u 🤔

  • When is the session 8 all about is I think that seson 8is bettter then seson 7

  • Can u add a sandbox mode and also a fortnite skin for all fortnite players and streamers and also can u make the volcano erupt causing a castle to be formed inside and the lava rebuildd kevin and he goes thrue a rift causing other rifts to spear for 5 secondd revealing where new areas will be the rest is up to u

  • Epic games please take away turbo building it has killed the game

  • So when is the south african servers coming because were suffering !!!!!!!!??????........(pls answer)

  • Fortnite and Epic WHYYY WHY DID YOU REMOVE OR HACKED MY ACCOUNT WHY NOW I CANT PLAY

  • Every since this update I'm not gonna play fortnite anymore (I'm going to play Apex Legends) because since u mixed the lobbies I can't get wins anymore all I get is second place.

  • Fornate is not a mobile phone, it is not supported by HUAWEI Y7 Prime 2018

  • Do a collaboration with postman Malone to make new menu music or something Or bring back the oh music

  • (25)(15)(21) (12)(9)(6)

  • Same trailer that was from Season 5 but Ok.

  • Can you plz bring back skull ranger tomorrow plz

  • Like to bring them back heavy shot gun

  • Please add gifting from locker that you can gift from your things not to spend vbucks

  • When will fortnite be released on Vivo v7?

  • Could you add customisable vending machines to creative for the ltm creator contest plz.

  • GET CUDDLE TEAM LEADER INTO THE SHOP PLEASEEEE

  • Fortnite can you add desert island for creative mode

  • Please I want thanks mod

  • Epic you need to stop bullying me Bring back high explosive

  • Bro please WW2 theme in season 9

  • Please add fortnite to Samsung Galaxy A8 Please

  • Make the last challenge in week 4 not hard please and is not working

  • Diveas redmi 5 plus ok

  • Please bring back Thanos LTM or at least Sword Fight!

  • Please bring back double pump