hey, been a while

Опубликовано:
It feels weird even typing a description right now- and what's up with this new 'Creator Studio'? Junk is trash. Anyway, I sincerely hope you all have been well. If you're even reading this, thank you for sticking around. You're a real one. There's a lot to unpack here but long story short, I'm back. Shogun is home.
Join The Samurai ► bit.ly/1vKSGtU
That Twitter Tho? ► twitter.com/coryxkenshin
Facebook ► facebook.com/CoryxKenshin
Instagram ► instagram.com/coryxkenshin

Get some CORYXKENSHIN GEAR! ►
coryxkenshin.spreadshirt.com/
coryxkenshin.spreadshirt.co.uk/

Outro By:
twitter.com/GrittySugar - Animation
ru-tv.org/ch/UCf5ATQg8F0Hufd1Q3qIIlUg
_________
KrpticUnknown - Beat ru-tv.org/ch/UCN02STjig103n6Tdg077etA

Music:
ru-tv.org/username-myuuji
incompetech.com/music/royalty-free/music.html

-- SEND A BROTHA STUFFS --
PO BOX 3089
Farmington Hills, MI 48333

Jesus said to love one another and that we should be servants to each other, so I would ask that you all do that in the comment section. That means more to me than anything. Thank you.

~CK

#coryxkenshin

Комментарии

  • Ya samurai master back yall, lets hit it by chopping the like button in half.

  • You shouldn't be surprised he got on trending, it IS Cory.

  • Que es estoooooo... RU-tv me lo recomendó... /: No entiendo nada... Muchos puntos suspensivos!!!!!!! (;

  • I love u CORY

  • First video should be spooky scary Sunday!!!

  • I don't care how long cory is gone i'm glad his back

  • PLAY MINECRAFT PLEASE NOW!!!!!!!!!!!

  • I missed you🥺 and today’s my birthday🥳 i’m glad your backkk cory💞

  • COORRRREEEEEYEYYYYYYYYYYY

  • YOUR BACK!

  • Auyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy cory

  • I mean kenshin

  • Please do a cooking with kenshin at least once during this quarantine

  • I miss you man🥺❤️

  • How is Cory trending more than drake

  • im crying right now

  • DUDE I respect you but you have to at least make a video telling us that you are leaving and like do a check in at least 1 time per month. Like this is gonna sound so depressing but these past 9 months have been the worst like you dont even know what your videos have done for me

  • Spooky scary Sundays tomorrow

  • Cory sss pleaseeeeeeeee🥺🥺🥺

  • Coryyyyyy

  • Please keep playing horror games

  • CORYY, React to song Agust D in your next Coryxcomments!

  • Cory 😭😭😭

  • So you finally decided to come back

  • This video had 50k likes before it was a minute old btw.......

  • You think you can make cooking with kenshion

  • im literaly tearing up

  • I FUCKING MISSED YOU MAN WHY THE FUCK WOULD YOU DO THAT TO US I FUCKING LIVE YOU MAB

  • The man himself is back

  • Dude this video made me cry from so much excitement!!!❤🥺❤🥺

  • Cory I have 1 thing to say, you didn’t let me down

  • Why you bully us cory why?????????????????

  • I used to wake up and then be so hyped up for a new video then the stopped coming so I was kinda sad and depressed then I realized I’m not the only one there’s millions of samurai who are sad mad or nervous so I just kept watching your videos till you came back I watched a couple of other youtubers but mostly you Cory and I can’t wait for more RU-tv videos thank you for your support you gave me

  • I’m gonna keep coming back... idk why 🥺👉🏾👈🏾

  • You should play cup head again and try to get a A+ on every level

  • CORRRRRRRYYYYYYY

  • You should finish simulacra

  • Half a million likes ❤️❤️❤️💜 & NUMBER ONE TRENDING!!

  • Quarantine is gonna be SO much better with his videos 😀😊😌

  • Why does Minecraft music make me cry

  • my heart had an attack when i saw this upload

  • Who else saw he was back from 624 GOAT videos

  • Get some sleep

  • I had a good feeling that he will be number one on trending when he came back and look

  • #1 TRENDING ☺️😁 AND UR ABOUT TO HIT 6 MILLION

  • WHERE HAVE YOU BEEN DUDEE I been watching you for 2 year and you just going to leave me bruaa 😢😢😭 but I'm glad your back 😆😆😆☺😀

  • <a href="#" class="seekto" data-time="780">13:00</a>-<a href="#" class="seekto" data-time="837">13:57</a> when he gets deep, he gets *DEEP*. It's just good to have you back though. Wait actually, when you're ready, can you play these games? We need more Yandere Sim Maybe some Megaman games BlazBlue I guess When it drops, Guilty Gear strive And stuff like that.

  • I wish cory would give his channel away, i would show up at his house and force him to make videos against his will. He dont understand how much the samurai need him like bruh we here for a reason🤣

  • Wow didn’t expect this today

  • 😂😭

  • SSS: *IM BACK TO GIVE YOU NIGHTMARES*

  • Resident Evil 3 tho ?

  • WHAT IF THIS IS HIS APRIL FOOLS JOKE

  • Good to have you back bro Im glad you took some time for yourself, keep doing what you gotta do.

  • play Resident Evil 3

  • You came back at the worst year to make it a better year

  • Much love cory, so glad you had an awesome break and took time for yourself, we all need that from time to time and that's nothing to be ashamed or guilty about

  • I wonder if you wish to see in chicken tenders or watermelon not to be raeses

  • Number one on trending first video back! The Shogun hasn’t lost his mojo! 💯

  • To be so genuine and honest. What a guy! Cory is a good person.

  • I miss your videos so much let's go

  • So cool to see you haven’t lost your good guy step. We knew you were up to all the good, and we’re glad to see you back...it was well worth the wait during these times🙌🏽

  • Wonder if were going to have sss

  • Well.. Welcome back! Lots of new FNAF fan games have been released while you were gone :D!

  • We thought you were dead but your not just remember we all love you

  • The goated one is back

  • See yall in another 4 months

  • <a href="#" class="seekto" data-time="299">4:59</a> looks likes atlantic City 🌃

  • Yay cory is back

  • YEA I MISSED U MAN

  • i dont even know you bro but I'm glad you're back. also mfs really out here tryna summon you back to youtube for 10 hours? lol

  • Hello Cory

  • Where is MOMO ?!?!? Like plis !

  • Cory gained like 120k more subs when he returned nice going samurai

  • Imagine not samurai slicing the like button

  • Snap mode came out for yandere sim! I'd be cool if we got to see you play it! Also me and my 4 siblings waited 9 months for this glorious day... and it came in the time of need

  • guys it's been a day I'm scared!!

  • No one: Cory #1 on trending:

  • Get ready...SSS might be back 😳

  • Corey 1 you are the best ever and we love you so much if you need a break tell us we will support that's what's we do😋