I RUINED Her WEDDING & Surprised Her With This...

Опубликовано: 11 июн 2020
Hopefully you guys enjoyed this video! If you did, please SMASH that like button and don't forget to SUBSCRIBE!

Stay Connected-
Instagram- instagram.com/shermantheverman/
Twitter- twitter.com/anthonyjabs
Snapchat- Anthonyjabrnike
Editing by:
ru-tv.org/ch/UC-iNNlWM2bhepBxZZxX5yNA?view_as=subscriber

Комментарии

  • Are u muslim and but if u are muslim is haram to Eat bacon

  • 7:54

  • Why Anthony have a red eye? Is it bcoz of the haunted house?

  • Everyone: tall Jessica: the short one

  • Me watching in December and seeing Jackie😤

  • I fucking love Anthony best human ❤️

  • Jessica is bomb asf

  • I just got my new headphone

  • I was thinking of 2 also

  • Mandy face the whole time in the videos like this 😲😧😦🤣🤣

  • Anthony you got a pink eye it at 10:33

  • 11:58 tf

  • i like u guys

  • why is no one talking about his license plates at 12:20

  • Rumor has it his camera died @ 14:26 R.I.P

  • I wish kaelyn was there too

  • Anthony is a tight ass after all the money he wins this is his ultimate gift to Jess wow

  • Smash like botton for more videos

  • Brawadis is the reason why I will sunscribe lol he loves you and so I love you too

  • everyone go unfollow Jackie’s ig shes a gold digger

  • Jessica is one of my favorite awadis cousin

  • 3:20 ehhhh I saw them kissing on the left

  • When he was at jessicas house what was that sound in the background it sounded like a jet

  • They’re not arabic

  • That’s why they call him f boy

  • Mariners fan? ⚾️

  • Antony is short and fat at the same time........

  • Spanish food

  • Worst channels I’ve ever seen

  • Arabic gang

  • So mean

  • What there drunk and drive

  • Who was looking at Chanel

  • Ah yes, perfect timing I just finished watching Brian’s video

  • Your weird Sherman do u Evan realize ur thumbnail and that sighn that you crossed out the just married for Sherman married Your basically saying Sherman married to Jessica

  • anthony you have a big heart!!!

  • 𝗶 𝗯𝗲𝘁 𝟵𝟵% 𝗼𝗳 𝗽𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗻𝗼𝘁 𝘀𝗲𝗲 𝘁𝗵𝗶𝘀, 𝗯𝘂𝘁 𝗵𝗮𝗽𝗽𝘆 𝗝𝘂𝗹𝘆 𝟰𝘁𝗵! 𝗚𝗼𝗱𝗯𝗹𝗲𝘀𝘀 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆𝗼𝗻𝗲!

  • I love the way they call bacon pig 🤣

  • So they don’t live with Brandon

  • LOL Anthony gets the best thumbnails look at Rami's face

  • Jessica and Rami would make great parents who agrees

  • Shermantheverman said the helped me grow into the man I am today but let’s be honest is Anthony really a man?

  • *so sweet*

  • You have the sweetest mom ever! I can see where you get your personality from!

  • The newly wed's should make a you RU-tv channel

  • Was it just me at the starting of the video I thought Anthony surprised them with alcohol

  • ❤️❤️

  • Dudes fake as hell, all he could say was yeah,yeah,yeah

  • Hai bro. I'm from india," kerala god's own country." If you ready to reply me. Definitely you will get different life style videos from my personal account. Clearly

  • He has a red eye

  • Is Sherman high

  • Pusssssyyyyyy

  • Make a new video

  • such a good heart

  • Bruh how does Anthony win every odds game bruh

  • wheres the outro at Anthony? LOOOOLL haha

  • Didn't he just upload a video surprising them with a car? Or am I trippin?

  • No lit intro again

  • She said yes trash bag body bag💀

  • I like Anthony but he does clickbait

  • You have such a huge heart!!!!

  • Wow I never seen Anthony have emotions, only when he cried or cuervo

  • Bru, Mandies face 4:35 😂

  • Brothers and sisters getting along, helping each out. Makes my heart feel good. Way to go Sherman, nice job. 🥰

  • Anthony is becoming such a sweet gentleman. I’m admiring him more and more 👌

  • 8:52 didn't that bottle come out on the most expensivest shit with 2 chainz?

  • dude pleaseeeeee dont move the camera so fast i frkn feel dizzy now... ps. love ur videos

  • Does anyone know if channel and Clint are going out

  • YUP ANOTHER STAGED VIDEO 🤦🏽‍♂️

  • I love how Brian brandon and anthony all found a new person to be in their vids

  • Wonderful moment, finally youre married... Congrats

  • Ur at 500k

  • omgg hahaa

  • Mandi we slaved for 30 mins 😂😂

  • It’s the little things that count❤️

  • Me and mandi getting married next

  • Why did rami just come out of no where in the vlogs and in Brandon’s and Brian’s

  • Congrats to Jessica an romi what a beautiful couple many prayers an much love a wadis family is the BEST family ever

  • Love your vids

  • SKRAMBLE🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • 😂

  • Anthony built like a Roblox character🤣

  • Who else loves watching Anthony?!! 👇👇 Btw im a small youtuber💕

  • I love Anthony 😗

  • Gotta love his laugh. Always a positive dude. Def good peoples

  • I really don’t watch Anthony’s videos but I have lately and honestly from his cousins videos I’ thought Anthony was like a jerk although he kinda is but to females that he dates maybe but to his family and him being on RU-tv you could tell his very humble he gives back to his family and him taking about his cousin helping him over come stuff that’s so nice Anthony ima forsure be watching you more often

  • brandon "this is the best breakfast i ever had?", so what about papa rug and mama rug breakfast?

  • Mandy’s face after Brandon talking shit about her cooking lol but that food looked so good

  • Love this video congratulations to them God bless you and your beautiful family 🙏❤️

  • Does rami look like Ali or am I just trippen?

  • 😁😅😂😢😄😇

  • who else saw the address to their house

  • I really enjoy watching Anthony videos. I think he should make more. Like this if you agree

  • I jus wanna see some more 🔥🔥🔥🔥❤️❤️❤️❤️

  • You should try to upload every day I like seeing your vlogs

  • i love rami man. so inspirational

  • 3:20 when jessica n rami kiss n duh background 🥰🥰💋

  • Jessica is still very touchy with guys even tho shes married 13:56 Yea yea they are cousins but still, you gotta kiss him on the face right beside ur husband lol

  • Stop lying Anthony.

  • Jessica really frying hashbrowns?