Joyner Lucas - Snitch (Evolution)

Опубликовано: 20 окт 2020
Stream Joyner Lucas now: orcd.co/snitch
Evolution Merch: bit.ly/2EJbZ30
Written and Managed on Tully: onelink.to/8rdzhv
#JoynerLucas #Snitch #Evolution

Комментарии

  • Bobby free

  • When the cop on the side whispered snicth I started to laugh

  • This dude always impresses me with his skills

  • Too hard

  • All these internet thugs talking about snitching 😂 stfu most y’all would snitch

  • 🔥🔥🔥🔥🔥

  • in a time where hip hop is in a bad way with "rappers" like 69,Migos,Trippie Redd,Kodak Black,etc are popular amongst misguided gen z kids..never thought I'd be proud to be a millenial but its def better than gen z.. Joyner gives me hope as do the og's like Em,Jay,Nas,etc... Joyner,Hopsin,Merkulese,J.Cole,Kendrick and many more actual rappers who spit real lyrics is a rare thing these days... I got introduced to Joyner on Eminem's "Lucky You" song and I started listening to as much as I could and this dude is talented af

  • Joyner Lucas has a sick beard.

  • free bobby shmurder lmaooo hes free now babe

  • Why do I see 6ix9ine name in the comment section . . . He a rat😇

  • 🔥🔥🔥

  • Three can keep a secret...if TWO are DEAD!! my motto...go HARD or go the FUCK HOME!! keepin it "G" in BAMA BAAABBBBYYYY!!!

  • All those that hit the dislike are obviously SNITCHES 🙄 🤣

  • Only a two face dog would snitch

  • How does this video not have more views

  • I want to listen to this kind of music. Not molly percolator lame shit

  • Who did he snitch on ? 👌😂😂

  • BOBBY FREE!

  • I’m just back here for da Bobby shmurda line tho

  • reminds me of guilty conscience

  • Always go to trial no matter what.! 👍🦚

  • Songs good. stupid idea tho

  • Bobby free now

  • This man lyrical like no other hands down!!!

  • Y’all know why we’re back in this video 😂 free who????🙌🏾

  • I feel Joyner is talking to Snitch9ine

  • FREE BOBBY SHMURDA YESSIRR

  • FREE BOOBY SHMURDA

  • Don’t snitch

  • bobby free

  • Bobby free Gang 🔥

  • 🔥🔥🔥

  • Joker from persona 5 when he gets caught by sae and has to do something (if y'all played persona 5 then you get this comment hopefully)

  • 1:16 my 9yr mindset when asked by my parents if my brother broke the vase 2:41 when my mom asks what we want for dinner and my brother says Chinese Your welcome

  • I saw people saying that Guilty Conscience inspired Joyner for this song, I now believe them

  • free bobby shmurda

  • Who here after Bobby shmurda got released

  • Remember when you said free Bobby shmurda, well we free 2021 is saved

  • FREE BOBBY SHMURDA

  • When Joyner said( free Bobby shmurda )that hit hard ... he out !!

  • #BobbyShmurdaFree2021

  • I literally came here after Bobby Shrmurda got released

  • Had to come back and say they let bobby out let's goooooooo

  • *BOBBY IS FREE*

  • FREE BOBBY SHMURDA!! shit hits different now

  • No one follow codes

  • That “free Bobby schmurda” hit different now that he’s free🔥

  • this song is under rated

  • AYO BOBBYS FREE

  • Young Bobby is getting free this week

  • bobby has been freed

  • Today Bobby Shmurda is Released ! Picked up by Quavo !

  • Who here after Bobby Shmurda's release?

  • Yoel Romero's got bars

  • Who’s here today when Bobby Smurda just got freed? 🙋🏽‍♂️🙋🏽‍♂️🙋🏽‍♂️

  • If you want to dance you got to pay the fiddler.

  • They'll trick your ass saying the other people are talking to try to get you to talk 😂😂 I'll look em in the soul and stitch my mouth.

  • Joyyyyyyyner fucking lucas❤💣

  • “Free Bobby Shmurda.” Today: Bobby Shmurda is released from prison

    • 1 Sentence and you've freed Bobby Shmurda

    • yes

    • I was waiting for someone to say this

  • He’s out today 3:02

  • 3:02 guesss who's out

  • Loose lips sinks ships.

  • For more music lyrics just subscribe my RU-tv channel

  • Be a man or be somebody murdered....

  • Really wish this shyt was longer😭💪🏼🔥 he snapped💯 🐐

  • how does only have 10 mil views

  • Free Bobby

  • He's free

  • During these tough times, this song n "Lukaz - Love Me" are some of the only things that keep me sane. I just want to give love to everyone and let them know that everything is going to get better.... I love you guys

  • Bobby getting out today!!!!!

  • check out the two songs on my channel I produced for Yung Ziggy!

  • you ALREADY KNOW 6ix9ine listens to this everyday

  • 3:03 who back now that he out? 🔥

  • don't be a snitch bitch. simple.

  • Bobby Shmurda Free'd.

  • Hey, let me clarify somethin' for you You're lookin' at a lot of fuckin' time So this is completely up to you We can do this the easy way (snitch) Or we can do it the hard way (snitch) I need some fuckin' information (snitch) And I need it, right now (snitch) This your motherfuckin' conscience, nigga don't even do it Don't start actin' like a bitch 'Cause you forgot where you goin' You made choices that done put you here And now you just ruined And I don't care 'bout why you did it Or who got you influenced Nah, don't listen to that nigga That ain't good advice If you cooperate then it's your chance to save your life Just tell 'em what they wanna know And you won't pay the price Some would call it snitchin' But for me, I call it, "Make it right" Man, fuck that, "Make it right shit" You gotta sit, through your bid You should've thought about this shit Before you did what you did Give a fuck about your family or your bitch or your kids You either gon' respect the code Or you gon' get what you give Who gives a fuck about the codes? No one follow codes We both know that jail ain't the place you wanna go Somebody fuckin' on your bitch You tryna call her phone If I was you I'd tell them boys everythin' they wanna know Psssh, okay, let's think about this let's embrace it Let's make an illustration Let's say you switch up with it And bitch up and make a statement Now niggas in jail, that nigga ain't tellin' Had no snitch temptations Now you might be free But you might get killed for givin' up information And if you don't get killed then that's a wrap Everybody gon' know you as a rat Won't get no respect for the rest of your life Nobody want to know you after that You might just run but you never could hide How long you hopin' that'll last? 'Fore they catch you slippin' And give you somethin' that you know you had to have? Fuck that, let's say you keep your mouth shut And take the blame for it Now you need money on your books Ain't no one payin' for it No visitations or no letters You've been waitin' for that pussy you've been cravin' for You may not get laid no more And all them niggas That you call your brothers'll be ghost The only one who got you Is your mother if you close A bunch of niggas screamin' free you and makin' post No one show up to your trial Niggas pray that you get smoked Man, please tell me you ain't 'bout to take this suckas advice? Your kids'll grow up knowin' That you just a sucka for life Lackin' morals and integrity, it come with a price And if you fold, then you should know That we ain't nothin' alike And if you leavin' here tonight You better cop a burner Don't fuck around And be somebody ain't nobody heard of Now here's your choice Be a man or be somebody murdered It's either you can take the stand Or you'll be Bobby Shmurda Free Bobby Shmurda Alright So it was me, C-dot, Killa, Rico and Vic Cut the shit Who is Rico? Who is Vic? (Snitch) I want their real names (snitch) Killa's name is Jonathan Taylor (snitch) And Rico's Michael McCormick (snitch) And Vic (snitch), he was the person, pretty much He was like the head of the operation, sp What's up now, nigga?

  • The unbecoming aftermath compellingly flow because error pathohistologically file amid a vengeful ambulance. chief, polite disgust

  • All straight till you don’t see you kids for 10 years other than that we good

  • bom em

  • guilty conscience 2020

  • Pac vibes

  • Joyner lucas brings the heat!!🔥Need to collab with Ez Mil! That would be fire!🔥🔥

  • gem

  • I like how he made valid points for both sides

  • Look in life if they have everything they need to convict you, they don't need to talk to you. Ppl don't know there rights and cops play on that fact so they use scare tactics and others to get you to talk. They're hoping you help their case by talking. They don't have to work as hard to work up a case against you and others. All you have to do is say you want to see a lawyer and then they can't ask you anymore questions unless your lawyer is present. They love saying though if you ask for a lawyer it'll make you look guilty, don't fall for that shit.

  • Don't snitch, do time... them boys you were protecting will be balls deep in your girl in no time.🤣

  • This sounds a lot like guilt conscience

  • We need more bars like this spitting facts enough of this PC culture 69 snitch shit the next generation needs to know .. bring back STOP SNITCHING!!

  • Real rap Cat!!

  • snitchin' just another form of suicide.

  • Joyner you’re not only a rapper, i like the way you act too 🏅

  • I absolutely love his style. Joyner is definitely one of the best of our time for sure!

  • 69 shaking in his boots rn

  • That was fucking amazing

  • Man this Deep 🙅🏿‍♂️🧢

  • My best rapper love straight from Ghana🔥🔥🔥❤️🔥🔥🔥

  • "The only one who got you is your mother if you're close".. i dont know where id be without my mom and at one point in our relaltionship, she told my sister she didnt love me anymore. But when I was at my lowest, she came through. I was stuck in a mental hospital 2000 miles from home and my mom still came to save me, despite it all. I love you mom

    • Your mom and dad depending on if they are good people or not will always be your best friend and will die for you. Something you will very rarely find in a so called “friend”..

  • F 12 F 69

  • Joyner Lucas saving rap from the mumble plague one hit at a time